Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 16:02   #75
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Hei igjen,

I dag er det "stix" teste dag og jeg er spent på resultatet

På tirsdag kveld ( 4.10 ) var jeg ute å trente i ca 1 1/2 time, og det gikk greit, ikke noe svimmelhet el lignende.

Sliter med å komme under 20 Karbs om dagen, og det er små ting som velter målsetningen, var så happy og fant Møllerens "lavkarbo" brød i butikken, tenkte ikke, bare kjøpte, bakte og spiste. MEN det er vel nesten frekt å kalle det lavkarbo med 12,9g Karbs/100g. dvs ca 6 karbs pr skive ( Mine skiver hverfall, veide dem) dvs 1/4 av dagsrasjonen på 1 skive. Så nå er det å lete etter oppskrifter på "real" lavkarbo brød. Tips mottas med takk

I dag er det fotoshoot dag, for å få tatt "Før" bilder, ikke spesielt motiverende men, kansje nødvendig.

Ha en god dag alle

"Vanlig" brød har 12g kh pr skive, så du har jo faktisk halvert inntaket ved å spise Møllerens

Anbefaler Karins "mitt aller beste brød" som du finner oppskrift på her inne, 1-2 g kh pr skive bare, og det smaker veldig godt og man blir veldig mett!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat