|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Oii som dere skriver. Jeg satt her litt med boka mi i sofakroken jeg og jammen har jeg gått glipp av en del på den tiden 
Sorbitol omdannes til glukose i magen, så det er i grunnen det samme som å spise sukker i praksis - men det er vel riktig at det ikke blir så mye utav detmed en sje om dagen. -Og du tåler jo mer karber Appelsinpiken, så for deg går det nok helt fint. Jeg holder meg imidlertid unna alt med sukkeralkoholer unntatt sukrin, som er det eneste av sukkeralkoholene som "går rett igjennom".
Maria - jeg tror jeg hadde gått på veggen om det luktet nybakte boller i huset altså. Imponerer meg at du greier det! Går en omvei når jeg skal forbi bakerier jeg, for noen ganger lukter det så jeg får vondt i sjelen.....
Dollsine og Appelsinpiken: Hvis dere skal ha annen pizzabunn, så anbefaler jeg Lavkarbohusets bunn. Den smører man tynt utover bakepapir og føles ikke eggete eller svampete. Ikke helt som hvetedeig, men bedre enn alt annet jeg har prøvd av lavkarbobunner - og tror egentlig jeg har prøvd det aller aller meste.....pizzaelsker som jeg er
|