Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 13:53   #48
Måne
Medlem

Måne sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 56
Måne er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Var veganer for en del år siden, så jeg savner ikke noe annet enn større utvalg av grønnsaker, samt linser og bønner.
Det er helst når jeg er på en av mine lengre kjøreturer (8-12 timer) jeg kunne tenke meg noe enkelt som feks knekkebrød/brøderstatning, men det går jo ikke Denne gangen skal kjølebagen igjen pakkes med koteletter, bacon, egg og salat + litt fleskesvor og masse vann!! Er god reisekost det også! På fergene har jeg sett en del folk som titter på koteletten min, for så å titte ned på sin tørre brødskive med et dypt sukk og skjevt blikk. Vet ikke om jeg kan ta æren for det, men den ene vogtog-sjåføren jeg ofte treffer på, er begynt å skåle med koteletten sin mot meg. Før spiste han "på-kaien-snackbar-mat" og "ferge-mat". Kjekt at kjøleskapet hans blir brukt til annet enn cola Er jo mulig han er begynt på lavkarbo han også da..men uansett kjekt å skåle i koteletter!

Har store planer om å begynne med tusleturer, når jeg kommer til kjærestemannen min igjen. Gleder meg til det...både til turene og mannen..ikke nødvendigvis i den rekkefølgen

Langtidsmål:

Sist redigert av Måne : 06-10-11 kl 14:04. Årsak: skriveleifer....urk!
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat