Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 12:08   #4203
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer! Jeg sov helt til kl var 11 i dag. Snakk om deilig da. Nesten 12 timer under dyna, det var helt klart et behov for en time-out. Frokosten er inntatt; nybakte kjekkebrød. Jeg har 2 liters form og bruker følgende mengde:

Cornelias lavkarboloff
8 egg
130 g smeltet smør
2,7 ss Sukrin
0,7 ts salt
120 g kokosmel
1,3 ts bakepulver
2,7 ts fiberhusk

Ellers likt som Bente. Første gangen jeg bakte brødet hadde jeg ikke i sukrin. Jeg syntes kaka ble veldig besk på smak, og hadde i noen dråper stevia i går. Ikke sånn at det ble søtt, men sånn at det beske ble "nøytralisert". MYE bedre syntes jeg. Tok en skive til frokosten med smør på; godt....

Jeg spiste jo baconkrisp i går kveld, og nå sitter jeg med en helt forj&%€#g magevondt. At jeg ikke skal kunne huske det fra gang til gang da. Tøft å være mage nå, og det er sånne knipetak så svetten renner, kvalmen bølger og jeg blir rent svimmel. Heldigvis vet jeg det går over, men det er tøffe tak i mens.

PMS er ikke godt, uansett alder. Jeg har det bare enkelte ganger nå, og det går ut over gubben (helst) og meg selv mtp mat/snavvel. Som Prutt sier, så kan en trøstespise lavkarbomat også, men det er jo ikke det som frister mest når en har sånne dager da For deg Nysgjerrig høres det ut som et problem, så kanskje du skulle sjekket om det er noe som kan hjelpe deg? Mange har gode erfaringer med nattlysolje, hvilket jo er et pluss på LK Og du...det selskapet på søndag. Drit i dem; de må jo ha massør til gullfisken for å skjule at de ikke har det så veldig bra. Vær deg selv; studer dem og (u)vanene deres og le av det etterpå. Og la oss ta del i moroa.

Og du Piken; sånn stress er ikke bra for kropp og sjel! Men jeg ville sjekket om det kunne være andre årsaker til manglende/redusert besøk og jeg da....

Så bra ungene er bedre Maria. Håper inderlig det er lenge til dere får samme greia igjen. Vanskelig å å si kanskje med småttiser, men det er lov å håpe ikke sant?

Nå skal jeg fortsette i samme stil som jeg startet dagen med; å legge meg på sofaen og lese avisa. Både vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin gjør husarbeid for meg i mens. Undres på om jeg kan omforme gubben til å bli gulvvaskmaskin? Tips anyone??

Svar med sitat