Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 10:39   #4200
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen. Ønsker alle en god dag!

Kjæreste, skjønneste Nysgjerrig nok : Forferdelig å ha det slik hver måned. Føler veldig med deg, men heldigvis går det jo over etternoen dager da. For meg gikk heldgvis alle pms plager over etter at jeg fikk barn. Vær sint på alle andre, du, men ikke ta det ut på deg selv kjære du. Jeg er helt sikker på at du ser helt fantastisk ut i de nye kjolene dine! Du skal gå i selskap i helgen og vite at du er tusen ganger mer verdt på alle måter enn de folkene med massør til gullfisken. Ryggen rak og hodet høyt hevet. Sender deg masse masse tøsteklemmer

Maria: Godt å høre at du endelig har fått sovet litt i natt og at ungene er på bedringens vei
Her har du det kokosbrødet. Bruk 1,5 l form, hvis ikke blir det for flatt (evt lag større oppskrift hvis du bare har større form).

Cornelias lavkarboloff
6 egg
100 g smeltet smør
2 ss Sukrin
1/2 ts salt
90 g kokosmel
1 ts bakepulver
2 ts fiberhusk

Bland alt sammen til en "potetstappe-aktig" deig.
Stek i brödform på 180 grader i ca. 50 min

Jeg sov lenge i dag og har enda ikke fått rotet meg til å begynne og bake selv. Lat - lat - lat. Kjenner at skuldrene har senket seg bittelitt, så håper også at energine kommer tilbake før helgen er over og jeg må møte virkeligheten igjen mandag....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat