Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 10:38   #4199
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Skulle ønske jeg hadde besøk...!
Er så stressa om dagen at jeg fikk delvis besøk hele forrige uke, og denne uka (som jeg egentlig skulle hatt besøk) har jeg blitt fullstendig glemt. (Noe som så klart medfører bittelitt angst! eller lettere panikk).

Nå må jeg komme meg på skolen. Blir laaaang dag i dag. Skal skrive ferdig innleveringsoppgaven til i morgen, og er bare sånn rundt halvveis nå. Og så har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg fremdeles sitter i senga og for at jeg ikke fikk lest så mye i går.
Altså.. innleveringsoppgaven er frivillig og det er deilig å kunne strukturere sine egne dager. Jeg har vært student i en del år alt, og det er først nå jeg har funnet ut hva jeg faktisk vil drive med. De andre årene jeg har studert har jeg endt opp med å lese maks en time om dagen (gjerne samlet til en enkelt dag i uka). Eksamen gikk så klart ikke så bra.
Nå derimot har jeg angst om jeg ikke er på skolen senest klokka ti, og sitter der til seks-sju. Alt er snudd på hodet. Så kan være derfor jeg ikke har besøk. Håper det er derfor.
Og det ER digg å strukturere sin egen dag, men det innebærer mye dårlig samvittighet når alarmen gikk klokka sju, og jeg har ligget og halvsovet til klokka ti, og etterpå sliter med å komme meg ut av senga. Hater sånne dager.

I går var jeg og kjæresten på date . Vi dro på tgi fridays på aker brygge. Og dere.. biff med fløtesaus og brokkoli. yumyum. Den ble servert med en hjemmelaget potetmos med cheddar. Smakte på den, men ble mer enn mett nok av den biffen altså.
Så koslig kveld med han. Må virkelig nyte å treffe han sånn som i går. Er liksom noe helt spesielt å dra ut sammen sånn enn det er å bare sitte og sløve en lørdag.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat