Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 09:14   #10627
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Akupunktur mot bihulebetennelse er det eneste som hjelper for meg, neseskylling holder bare åpent i nesa så jeg får ringt og bestilt time... Min kiropraktor tar også gjerne et tak, ha-ha, og klemmer gørra ut av hodet mitt hvis jeg lar han få sjansen.
PS : vondt som bare rakkern og det ser ut som du har grått og grått ev ligget med nesa ned i sånt hull i massasjebenk i ett døgn.

Apropos strikkeforvirringen tror jeg muligens at dette også er et spørsmål om oddetall masker på pinnen og felling av partall masker og hvordan det blir jevnt fordelt?
Selv flytter jeg masker rundt når jeg strikker med fire pinner, ellers så lager jeg spor i skjøtene, for jeg strikker nokså stramt. Derfor trer jeg maskene som skal felles på tråd og syr sammen til slutt. Å felle først gjør nok skjøten mer solid, men også litt klumpete, særlig for min strikkestil

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen