|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
En liten oppdatering fra min side:
Kan vel ikke se at Udo's (jeg tar udo's alene) har hatt stor innvirkning på magefett for min del. I perioden jeg har tatt den har jeg dog også vært på 2 uker ferie med vin og greier... så kosten har heller ikke vært den beste. Og la meg ikke snakke om stress. En del familie kunne jeg godt ha amputert fra slektstreet, uten å angre et sekund. Nuff said!
Det jeg bestemt tror er at enten udo's eller fiskeolje, eller begge i kombinasjon har innvirkning på nupper i huden. Da jeg var borte fra begge deler økte mengden nupper både på knærne, ryggen og overarmene. Dette er sånne talgklumper som blir "stuck" i huden virker det som. Tilbake til oljene og dette forsvinner, sakte men sikkert igjen. På ferie ble det kun spist noe oliven av sunn-ish fettsyrer... Ellers ble fettet inntatt i form av smør og fløte og omega6-oljen som soltørket tomat skvalper rundt i.
Så "selvrensingen" av huden fungerer bedre - enten med fiskolje eller med udo's. Jeg gikk på fiskolje en periode før jeg startet med udo's så jeg holder faktisk en usikker knapp på at den iallfall forbedret nupperesultatet mer enn fiskolje alene.