|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Nesa er sååå tett! Men å renne kan den. Rart det der, at man sier man er tett i nesa og snyter seg annehvert minutt. Faktisk så ille at det er like før jeg henter en tampong! Blir spennende å reise med fly i morgen med denne formen.... Skal kjøpe med "Fort Frisk" på apoteket i Tromsø i morgen, ta meg en støyt før undersøkelsene på sykehuset, så er jeg mest sannsynlig bedre par timer etterpå. Den funker, altså! Husker tidligere i år, jeg var desperat etter å bli bedre for jeg skulle møte Fyren i Tromsø. Kjøpte den, dro hjem og kledde på meg masse,masse,masse klær, lagde trylledrikken og sovna etterpå. Våknet en time senere og var feberfri og full av energi. Herlig.
Har lavkarbofri nå pga. undersøkelsen i morgen. Kan ikke ha "besøk" i morgen pga. undersøkelser og da hjelper det å spise karb i og med at mensen forsvinner. Merkelig, men fint akkurat nå!
Tampong i "desa"; synes jeg ser det for meg! Egentlig genialt da. Du må ta nesespray før flyreisa i morgen, så slipper du så mye dotter i ørene. Men hva er den Fort frisk-greia? Det har jeg aldri hørt noe om jeg?
Og det er merkelig at besøkene er borte når du spiser karbo da. Håper du er tøffa nok til å spørre legen i morgen! Jeg har sett at flere har samme problem, men ikke over så lang tid som deg vel?
Jeg har jo disse utslettene mine, som er på vei bort nå (heldigvis!!!). Jeg har jo tenkt det kunne være noe jeg reagerer på (er allergisk/intolerant mot en del mat ). Men ei dame på helsekosten i dag, spurte om kroppen holdt på på kivtte seg med stoffer den ikke trenger. Mulig det kan være en løsning?
|