Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 22:27   #4191
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå er knekkebrødene i ovnen, og kaka er snart klar for å stekes. Glemte at jeg ikke kunne steke de samtidig Noen ganger er jeg bare sååå rotehue! Men men, det går da bra tenker jeg. Greide å rote mye da jeg holdt på i dag; begge disse rotegreiene er typiske tegn på at det er nødvendig med et dypdykk under pleddet noen dager. Men i dag har jeg vært kjempeflink til å ikke spise noe høykarbomat da! Et par osteskiver til "frokost" litt utpå formiddagen (mest for smakens skyld) salat med skinke, grønnsaker, agurk, majo og rømme til lunsj. Samme salat til middag med røkelaks til, og nå restene av lunsj og middag Når behovet for "noe" har meldt seg så har jeg spist litt baconkrisp og mye IFA. Og siden jeg ikke orker å gå og hente farris OG har vært så flink i dag, så tar jeg meg en Lysholmer lite til salaten. Og vet dere, etter at jeg droppet ekstremlavkarbo har jeg nesten ikke vært hoven i kroppen. Ringene sitter løst igjen, men ikke buksa da, den strammer litt for mye ja.

Jeg må nok gå over til flere måltider om dag; iaf lunsj, middag og kvelds framover. Jeg blir helt desperat i hodet og tenker på mat hele tiden hvis jeg bare skal ha to måltid. Og det hjelper ikke at jeg ikke er sulten altså! *Mat-mat-mat-mat* Jeg måtte sjekke kalenderen og om ei ukes tid får jeg "besøk", men det er litt tidlig å være så desperat da.

Siden jeg nå likevel tenker å "ta den helt ut", så planlegger jeg en poltur i løpet av de nærmeste dagene. Jeg kom over denne siden, hvor de gir vinanbefalinger til oss med migrene. Da er det håp for å bli litt surrete igjen

Svar med sitat