Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 21:18   #382
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

det er godt mulig at det er hulder ja. ser jo ut som hale i frysern. hun nynner, det er vann i nærheten av henne.

Kult at folketroen brukes i norsk film som skiller srg fra rene filmatiseringer av myter og eventyr

Ja, absolutt! Selv om jeg synes Trolljegeren hadde et ganske tynt plott og en noe unaturlig dialog (hvilket kanskje kan være litt typisk norsk film til tider ...?!), så var stemningen og effektene helt utrolig råe!

Vi har en del å gå på her oppi skumle mørke nord når det kommer til skrekkfilmgenren. Men jeg irriterer meg lett over småting jeg, da. Hva het den blodige løpe i skogen-skrekken med søttitallungdom som kom for noen få år siden?
Jeg husker i alle fall at jeg irriterte meg grenseløst over at hun ene løp rundt i en identisk singlet venninna mi kjøpte på H&M året før, og at rollefigurene het ting som "Camilla" og sånn. Hvem født på femtitallet het det? De het Terje og Gerd og Aud og lignende! Gah!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat