Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 19:35   #4184
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så godt det er på vei å roe seg litt, Maria, håper du får en god natts søvn uten masse nattevåk i natt!

Dollsine - da er vi to som skal late oss de neste to dagene Så bra at du også får senket skuldrene og slappet litt av! Begynn med å kose deg med varme i ovnen og masse lys du, hørtes deilig ut i høstmørkeret! Og så masse godt du hadde kjøp deg inn da - hørtes fristende ut. Heldigvis er jeg strappmett

Sanna: Hvis det går så greit å komme på vedlikehold og øke litt på karbene, så trenger jeg kanskje ikke grue meg sånn? Jeg er jo såååå redd for det søtsuget og sulten jeg vet følger med økt karbonivå.... Kanskje er det ubegrunnet? Siden jeg ikke har så langt igjen til målvekta mi nå, så tenker jeg stadig oftere på hvordan jeg skal gjøre det...

Appropo det med "etter slankekuren": Kjøpte Hjemmet denne uken, siden det stod noe om Lavkarbo der. Der ble Skaldemann intervjuet. Han sier han nå har levd i ketose i 10 år og har det helt topp. Da han beynte sier han at han ble spådd både tidlig død og allslags sykdommer, men nå har holdningene rundt han endret seg enormt. Så - kanskje er det ikke så farlig om jeg ikke greier dette med økning av karber..... - da får jeg vel bare forbli i ketose slik som han kanskje....

I dag har jeg bare dullet rundt. Lest litt bok, ordnet noen salsating, ryddet litt, vasket litt klær, handlet inn litt ekstra mat, bakt nistemuffins til sønnen - slike småting som man ikke alltid rekker over i den travle hverdagen. Til middag hadde vi smørgrøt og spekemat, så jeg er rimelig overmett i dag. Skal ikke store porsjonen til for å bli mett, skikkelig høyoktan drivstoff strengt tatt er det litt "tirsdagsmat", siden jeg trenger ekstra brensel til salsaen, men sønnen min ba så pent om at jeg kunne lage det til han i dag, for han rakk ikke hjem før jeg dro på salsa i går

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat