Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 18:30   #4182
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godkveld damer!
Beklager jeg ikke har holdt dere med selskap i kveld, men det har jo vært salsakveld hele kvelden for meg. Kjekt! Neste uke er det høstferie fra salsaen, så jeg måtte ta meg ekstra ut i kveld

Tirsdag har du forumfri Bente; da er det jo danseaften, det vet vi. Veldig bra du tar fri resten av uka. På inspirasjon av deg avspaserer jeg også i morgen og fredag. Kjenner skuldrene falt ned ett par-sju hakk da jeg fikk ja fra sjefen. Takk-oh-store-sjef

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

God dag alle sammen. Jeg har brukt dagen på å sove lenge, slappe av, langt bad for å myke opp skuldre osv. Kjente jeg trenger dette

Bra Bente!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg har falt litt av lasset her. Har ingenting å meddele. Jeg hadde gått ned over 1 kg.

Har ingenting å meddele Sanna sjøh. Neida. Fortsetter å gå ned vekt, men det er da ingenting! Klart dette er viktig Sanna! Kos deg på jobb og les dette når du er hjemme. Jeg vil gjerne ha slike oppdateringer fra deg!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Tekake som pizzabunn funka fint. Men skal jeg gjøre det igjen, så skal jeg steke bunnen ekstra lenge slik at den blir litt mer sprø. - og tynnere!

Synes du de ble gode som pizzabunn? Jeg likte ikke den svampete konsistensen jeg Mulig det er fordi ordentlig tynn pizzabunn er noe av det beste jeg får. Jeg spiser heller skorpene enn selve pizzaen.... Så tekakebunn var nedtur til gangs....

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Beklager at jeg ikke kommenterer dere, men jeg ser nesten i kryss i dag...Maten går til helvete, det er ikke egg og bacon som frister mest for å si det sånn...

Kjære Maria. Har tenkt på deg i dag, og hvordan du har det med syke barn. Så bra mannen din er hjemme slik at dere er to om det! Ikke tenk så mye på det med maten nå; det blir bare pes. Og med 20-50 g kh om dagen har du en del å gå på. Benytt deg av det nå, ligg i øvre del av målet ditt. Så kommer resten etterhvert, og så går det seg til. Kanskje er det litt som dette i heimen din nå ?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Her har det gått i ett; feber, snørr, arbeidskontrakt, undersøkelser, leilighetsjakt og banksamtaler. MÅ HA DEN! Ja, altså, jeg har funnet en leilighet jeg ønsker. Er i nærområdet, 65 kvm, alt jeg trenger!

Er du og syk? Huff da; det er jo tiden for basselusker som sprer seg fortere enn enkelte skifter truser. Håper du er frisk når du skal på jobb neste uke. Krysser fingrene for leiligheten!!

Så litt humor for oss damer:

Svar med sitat