Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 15:23   #373
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

The uninvited likte jeg veldig godt. Bedre enn den koreanske versjonen.

What? Er ikke det amerikaniseringen av Tale of two sisters? Hvis det er den jeg tenker på så var den elendig i forhold til ToTS. Overfoklart, som all amerikansk "skrekk"...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

De som faktisk fungerer er de hvor man ikke gjemmer seg bak en påstått ekthet, som f.eks Paranormal Activity.

Syns slutten var en kjempenedtur på den, ellers var den overraskende bra. Selv min o-så-tøffe politi-fetter innrømmet å ha hoppet i kinostolen og sovet dårlig etter å ha sett den

Men når vi snakker om slutter, Jeepers Creepers var en ganske elendig film, men den sluttdetaljen sitter på netthinna

Noen som vet om Millenium-serien er mulig å laste ned fra noe sted forresten?

Fikk forresten lyst til å se nattevakten igje, selv om jeg har sett den sikkert ti ganger. Kanskje på tide å gi "Siste time" en ny sjanse også?