Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 14:13   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Ok. Kanskje det er problemet. Jeg spiser mellom 1000-1300 kcal til dagen. Trodde det var ganske greit?
Jeg er glad i å lage meg smoothie med fersk Tofu, bær og dobbel 0 yoghurt, har rugsprø med skinke til lunsj og mager kjøtt eller fisk sammen med grønnsaker til middag. Jeg leser ikke. varedeklarasjoner for å finne karber sånn som før, bare styrer unna brød, pasta, ris og poteter.
Noen ganger spiser jeg til og med en liten kinder maxi med 120kcal. Det er jo rent sukker, så jeg trodde det ville holde meg unna ketosen.

Det er ikke lett å slanke seg i en alt for travel hverdag

Du "blander" epler og appelsiner her for å si det litt flåsete. Ønsker du ikke og spise fett, bør du virkelig øke på en hel del med karbohydrater. Ønsker du ikke og spise kh, må du øke på med fett, ellers blir du faktisk ikke i særlig form.

Du spiser egentlig Grete Roede - men med sterkt redusert kh-inntak, og det er ikke særlig godt for kroppen og sulte slik du gjør nå over lengre tid... forbrenningen din vil også gå ned, og kroppen vil gå i sparemodus.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat