Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 14:00   #372
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det er en fantastisk scene ja. Rett og slett en klassiker hele filmen. Også Donald Pleascence da!

Og litt sånn apropos foto, Blow up med Vanessa Redgrave (damn!) og David Hemmings. Ikke en skrekkfilm, men en herlig thriller. Selv om jeg mener gatefoto er artigere ;-)

Ah, Blow Up mener jeg å ha sett i filmklubbforbindelse for mange år siden. Det er grenser for hvor mye plass det er i hukommelsen, så det dukker jo stadig vekk gode gamle kultfilmer jeg bare MÅ se opp igjen. Filmnørderi forplikter. Bl.a planlegger jeg en liten Russ Meyer-kavalkade i løpet av vinteren

Men, ja, tilbake til Skrekkfilmer. Eller, jeg har ikke så mye mer å si atm, men bare en påminnelse (like mye for meg selv) til å ikke spore helt av.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat