Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 13:11   #4
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: ME og Circadin (melatonin)

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Typisk er i alle fall at når jeg har tatt noe sånt har jeg ikke fått sove i det hele tatt, og har gjerne blitt "svimeslått" og uggen, hodepine, svimmelhet bla.

Men nå er jeg kjent for å ha motsatt effekt av det som er vanlig på bortimot alt også da, så jeg vet ikke hvor mye du skal høre på meg :P

Ja, det er akkurat sånn jeg føler meg. Og kvalm *urk*

Jeg er vel egentlig ganske lik deg, Alyssa, jeg får som oftest ingen eller forverret effekt av midler som virker bra på andre. Vallergan gir meg ekstrem hangover, det kan jeg ikke ta. Magnesium MÅ jeg ta, fordi kroppen min skiller ut for mye av det, og det hjelper på "vibrasjonene" jeg kjenner (jeg kjenner svingningene fra bilmotorer og annet som har lavfrekvent lyd som dirring i kroppen, det er for øvrig også sterkt til stede i dag ...), men det gir meg ikke bedre søvn.

Det eneste jeg har funnet at hjelper meg er meditasjon, energiøvelser (google Donna Eden), EFT - men det er utfordrende å opprettholde disse praksisene. Så det hadde vært fint med litt drahjelp

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat