Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 11:43   #364
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Gode klassikere alle sammen!
Jeg synes nå at det er flere vellykkede filmadapteringer av King enn bare The Shining, selv om den stiller i toppklasse. Både nevnte Misery, Pet Cemetary, og til dels Carrie er gode. Men det finnes mye søppel også. Jeg ler fortsatt når jeg tenker på "varulven" i Silver Bullet. Hehe.

The green mile er nok King-film-favoritten min. Men jeg har nå rimelig lite tålmodighet med Kubrick, uansett. Nå skriver jo King også en oppfølger til The Shining!

Og, litt off-topic, du har sikkert fått med deg sesongstart av Supernatural, og at det denne uka begynner en annen serie som heter American Horror Story - som kaaanskje blir bra? Krysser fingrene!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat