Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 23:03   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - igjen

Nisim skal først og fremst rense hodebunnen og begrense tellogent håravfall. Som du beskriver er det mulig det er andre ting igjen ...
Jeg har faktisk et par damer i familien min som mistet alt håret, til og med vipper og bryn uten "øyensynlig" grunn, men etter store traumer, uten at det kanskje er noen trøst.
Jeg er også temmelig tynnhåret, enn om ikke på mitt verste lenger. Nå mister jeg normalt med hår. Men jeg har også funnet ut at jeg har jodmangel, og muligens også sinkmangel, som er helt essensielt for at nytt hår skal gro ut. Verdt å sjekke ut? Det ser i alle fall ut til å gro ut sakte men sikkert hos meg. Men det tar tid.

Cecmur: Så bra at produktene virker! Kjenner til flere her inne som er fornøyde med dem. Jeg er i alle fall glad for at jeg kom over dem. Jeg savner den tiden jeg ikke ofret tjukkelsen på håret mitt en tanke ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat