|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hellu damer! Så koselig å logge seg på og lese dagens innlegg da gitt 
Jeg er enig med deg Brokkoli, at Atkinsbarene smaker &%€#, med unntak av den crispy varianten. Nå husker jeg ikke hva den heter, men de butikkene som selger Atkins, har sjelden den crispy (eller de er utsolgt).
Nysgjerrig; nå skal jeg fortelle om middagen min så hvis du fortsatt ikke vil høre om mat, så lukk øya! Hjortekjøttdeig (ikke tilsatt noe) stekt som en karbonade, krydret med salt og pepper etter stekingen. Den fikk ligge litt i stekepanna mens en de grønnsakene jeg hadde i kjøleskapet surret i en saus av fløte, rømme, litt baconost. Hele greia ble toppet av stekt bacon. Alldeles nydelig. Nå er jeg så mett at jeg ikke akter å gjøre noe som helst resten av dagen....
De kakene har jeg bakt i over ett år Piken. Hadde jeg visst at du måtte tvinges skulle jeg selvfølgelig gjort det for lenge siden! Glimrende som erstatning for brød, de gangene en er nødt til å ha noe (hører deg ja Prutt), eller som pitabrød som du sier. I det hele tatt til alt hvor brød er et poeng. Lag de litt store så er det lettere å fylle dem. Jeg baker mange i slengen og legger i fryseren. Tiner fort gjør de og Og så imponerende cm-reduksjon du har hatt!
Pruttilutten, jeg synes du skal la den Flørten få bestemme tempoet sitt selv jeg. Signaliser hva du vil, og la ham ta neste skritt.
Håper barna dine er snart friske Maria; det er så vondt når disse små sliter
|