|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.
Skeptisk? Ikke så veldig! Her hos oss må alle homeopatipillene som jeg bestemmer.
Samboer med matintoleranse tåler ikke noen NSAID, altså de vanligste smertestillende og febernedsettende. Så han blir sendt til sengs med 5 bergamotte-piller under tunga de sjeldne gangene han har feber. Og noen andre piller har holdt ørebetennelse på avstand for poden i minst tre år, ikke at han har vært mye syk de årene...
Men når det virker skal det jo vanligvis bli verre før det blir bedre? Godt du skal til oppfølging, homeopati skal jo også følges over en lengre periode for å virke
Ah, da forstår jeg. Ja, jeg innrømmer glatt at min skepsis handler om jeg ikke vet så alt for mye, og jeg har hørt både det ene og det andre. Men homeopaten var veldig fornøyd med min skepsis, og mente at den både var sunn, og at det også ville føre til at jeg unngår placeboeffekt.
Jeg har det alltid sånn med en hver behandling -verre før bedre, så jeg ble ikke overrasket. Men det var to dager her da jeg kuttet ned til en pille bare for å komme gjennom dagen.
Synes det er spennende også, da. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|