Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 14:35   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke frukter kan jeg spise?

Plomme, piel de sapo melon, klementin har alle redusert karbohydratinnhold. Bær kjøpt frossen på pose har jeg aldri tenkt over er sprøytet - spiser en del av disse

Du får i deg nok vitaminer fra grønnsaker - frukt inneholder mer sukker enn vitaminer. Som det sies, det er mer c-vitamin i paprika enn i appelsin... les deg litt opp på matvaretabellen når det gjelder næringsinnhold i de forskjellige matvarene

Frukt KAN trigge mer søtsug og øke insulinutskillelsen slik at det blir vanskeligere og gå ned i vekt. Dette er individuelt, så du må nesten bare prøve deg fram

Spis litt frukt om du elsker frukt - reduser fruktinntaket om det er for å få næring, siden du kan få denne næringen fra gode proteinkilder og varierte grønnsaker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat