|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.
Joda, må bare finne en leverandør i EU, jeg kjøpte mine her: http://www.supersmart.com/
De har på Nowfoods også, men det er jo USA og har ikke prøvd å bestille derfra, nettopp av den grunn.
Homeopati-pillene er jo sukker vanligvis, kan det gjøre noen forskjell i forhold til ødemer? Ikke for å være imot homeopati, men jeg tror også på at de enkleste forklaringene kan slå til...
Men ja, en ting om gangen kan gjøre det lettere å holde rede på snørr og barter.
Pass på deg selv!!
Ah, se der! Takker, bokmerkes herved. 
De kulene er det sukker i, ja! Fy flate så ekkelt det smaker! Men en sånn kule/pille veier ikke så mye som et gram en gang, mest sannsynlig laaangt under, og jeg tar tre om dagen, så forklaringa ligger nok ikke der. Ødemer har jeg hatt i noen år nå, men de siste to tre månedene har det vært ille og langvarig. Homeopatmedisinen har jeg tatt i halvannen uke. Og vær gjerne skeptisk, jeg er veldig skeptisk selv, og vet fortsatt ikke om jeg kan tilskrive de rare tingene som har skjedd etter jeg begynte på dem en dropp i allmenformen, eller faktisk virkning ennå. Jeg har mest oppsøkt homeopat etter press fra ei venninne, beskrivelser fra andre som sier de har hatt faktisk god virkning, og ellers en generell oppgitthet over hvor lite hjelp det er å finne for meg i konvensjonell medisin. Men jeg er foreløbig avventende og tålmodig, altså.
Men jeg skal tilbake til homoepat for oppfølging neste tirsdag, så får jeg jo se etterhvert. Men jeg må si jeg er nysgjerrig på disse kosttilskuddene i hvert fall! I følge dem hun kjøpte dem av var de rene vidunderpillene ...

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|