|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Takk takk! Har aldri hørt om det før, det var venninna mi som prakka det på meg i bekymring over allmenformen og min elendige hukommelse og fall outs, som har vært på grensen til drøye i det siste.
Som sagt kjøpte hun det i Nepal, og jeg mener hun sa det ikke var mulig å få tak i i Norge, og jeg har heller ikke funnet det i noen nordiske nettbutikker ... (Både søkt på ashwaganda, og withania somnifera uten hell), dog har jeg funnet det på iherb, men jeg vet jo ikke om det er lov til å innføre i landet.
Joda, må bare finne en leverandør i EU, jeg kjøpte mine her: http://www.supersmart.com/
De har på Nowfoods også, men det er jo USA og har ikke prøvd å bestille derfra, nettopp av den grunn.
Sitat:
Boksen jeg fikk er en måneds forbruk.
Jeg har nettopp begynt på homeopatimedisiner, som jeg tror gir mange underlige bivirkninger, så jeg tror jeg skal avvente litt å teste disse ut. Har tenkt en del på dette av grunner du sier, ettersom jeg sliter helt utrolig mye med ødemer, og ikke helt skjønner hvorfor. Legen min har tatt prøver for å avdekke om det er noe med nyrene, men jeg har ikke fått svar ennå.
Homeopati-pillene er jo sukker vanligvis, kan det gjøre noen forskjell i forhold til ødemer? Ikke for å være imot homeopati, men jeg tror også på at de enkleste forklaringene kan slå til...
Men ja, en ting om gangen kan gjøre det lettere å holde rede på snørr og barter.
Pass på deg selv!!