Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-05, 23:17   #10
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spise hva man vil én gang i uken?

Sitat:

Nei, er klar over det. Jeg leste i boken at det ikke var noe problem å holde fase 1 i seks måneder. Derfor tenkte jeg å holde den lengst mulig.

Det er ikke noe problem å gå tilbake igjen i ketose senere. Når du nå er begynt å bli matlei og litt sugen på mer mat, så kan det være en god ide å forebygge at du sprekker ved å lytte til deg selv, og ta deg en tur ned på vedvarende vekttap en stund i stedet.

Opprinnelig lagt inn av Remi Sture

Ja, det var det då. Aldri mer pizza, kebab, taco, chips? Det er jo litt drøyt då? Då frykter eg at eg tilslutt sprekker, og legger på meg dobbelt så mye som eg har tatt av...

Og det vil vi jo ikke. Det første jeg vil råde deg til, er å snu på tanke gangen. Jeg har veldig stor tro på tankenes kraft. Det vi foruserer på med tankene våre, blir vår verden. SÅ det beste du kan gjøre er å gi slipp på tanken om aldri mer. For det er ikke aldri mer, og du har alltid et valg. Du har valgt å spise som du gjør nå frivillig, og du kan velge å fortsette, du kan velge å trappe ned og trappe opp igjen, og du kan velge å sprekke. Du har alltid valg, og su må lytte til deg selv, og ta det valget som er til ditt beste.

SÅ mitt råd er å gå en tur ned på vedvarende vekttap, spis litt cottagechese med bær og nøtter, kos det litt til du er klar for ketose igjen, og tenk positivt og vit at valget er ditt alene.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat