Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:55   #13
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ny, uviten og trenger hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Alvepia, her.

Ok, men for og gå ned ca 10 kilo? hvor mye skal jeg holde meg til om dagen? hvor mye er det i kylling, kjøttdeig? svinefile? fisk/laks ?

Igjen, som flere har bedt deg om- les nybegynnertråden og LCHF på 3 minutter.

Rent kjøtt og fisk inneholder ikke karbohydrater, men ærlig talt- dette kan du finne ut selv. Hvor mye karbohydrater, protein, fett etc en matvare inneholder finner du i matvaretabeller på nettet (som matvareguiden), og utenpå pakningen på maten du finner på butikken.

Og ingen kan fortelle deg hvor mye du må spise for å gå ned 10 kg. Hvor mye mat vi trenger, og hvor fort vi går ned, varierer fra person til person.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat