Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:40   #4143
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Du har sikkert ikke gått glipp av så mye, er vel stort sett jeg som har jabbet med meg selv her i dag. Knis.
Vaskedag? Hva er det? Sånn kjøkken og trappevask?
Håper tekakene din smaker i morgen da. hehe, jeg er så fysen at alt høres godt ut!! Skulle gjerne prøvesmakt for deg jeg veit du.

Lurer på om kroppen klargjør seg for ketose allerede...jeg fryser og er tørst som en ørkenvandrer. Eller så er det tilvenning til den norske høsten... Krysser fingra for ketose.

Har fått i meg MYE Cocosa i dag, 2 skiver salami, ett egg, en skive røkelaks, en pakke bacon, en spiseskje fetaost og en spiseskje rømme..

Vaskeuke er sånn at hver av oss som deler kjøkken har ansvaret 1 uke om gangen for at kjøkken og fellesarealer er ryddige. Innebærer stort sett å gå med søpla og rydde ferdig vaskede glass og tallerkner inn i skapene + gå over gulvet. Så lenge folk ikke er hjemme, så er dette her knall.

Jeg sliter skikkelig med å komme meg inn i ketose. Klarer meg kjempefint når jeg er alene. Mandag - fredag ettermiddag er null stress. Så kommer helgen og jeg er hos kjæresten og så plutselig sitter jeg der og momser godteri uten egentlig å ha forstått hva jeg driver med. Kjempekjedelig.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat