|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
ååh. leste noe om at det pleide å ta mellom 8-12 dager. Nå har det jo gått over to uker, så begynte å bli utålmodig. Men om de ble sendt 6/9 så får jeg ta meg god tid og vente et par uker til. Æsj.
Jeg har bestilt to ganger og begge gangene har det tatt mellom 2 og 3 uker. Helt greit synes jeg, legger det bare inn i planleggingen. Og så har jeg gangavstand til postkontoret, så det er kjapt og greit å hente når det ikke er så tunge ting
Bør sikkert ta en ny bestilling snart kanskje.... kan ikke gå tom for stevia altså, er blitt helt avhengig av det
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Lurer på om kroppen klargjør seg for ketose allerede...jeg fryser og er tørst som en ørkenvandrer. Eller så er det tilvenning til den norske høsten... Krysser fingra for ketose.
..
Ketosen kommer ketosen kommer 
Ville bare avslutte kvelden her inne med å si tusen takk til dere vidundelige damene mine! Da jeg kom hjem fra dansingen i dag var jeg veldig usikker på hvor mye jeg skulle si, om jeg bare burde si hei og hallo og gruble litt for meg selv. Etter å ha fått skravlet litt om dette og følt den gode støtten og omtanken føler jeg meg såååå mye bedre. Utrolig glad i dere kjære venner Natti natt alle sammen
|