Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:31   #4139
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Elsker signaturen din, Dollsine!

Jeg ser dere skriver om masse forskjellig, men tror jeg har mistet innlegget ting først ble skrevet om, så da faller jeg liksom helt ut i resten av samtalerekka.

Nå er det min vaskeuke. Dag 1 i dag. Tror ikke noen er hjemme. Var nesten ikke noe å vaske! Hurra!

Lagde noen grove tekaker når jeg var i gang på kjøkkenet. Fant en oppskrift, og hadde oppi noen ekstra linfrø og solsikkekjerner. Håper de er gode. Er så stappmett etter middagen at det siste jeg kunne tenke meg nå er å spise en bare for å sjekke smaken. Har pålegg i kjøleskapet til å ha på, så må bare stå opp tidlig nok til å rekke å smøre noen til å ta med meg .

Du har sikkert ikke gått glipp av så mye, er vel stort sett jeg som har jabbet med meg selv her i dag. Knis.
Vaskedag? Hva er det? Sånn kjøkken og trappevask?
Håper tekakene din smaker i morgen da. hehe, jeg er så fysen at alt høres godt ut!! Skulle gjerne prøvesmakt for deg jeg veit du.

Lurer på om kroppen klargjør seg for ketose allerede...jeg fryser og er tørst som en ørkenvandrer. Eller så er det tilvenning til den norske høsten... Krysser fingra for ketose.

Har fått i meg MYE Cocosa i dag, 2 skiver salami, ett egg, en skive røkelaks, en pakke bacon, en spiseskje fetaost og en spiseskje rømme..

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat