Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:22   #4137
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Takk vennen
Ja, jeg heller til å ta noen sykedager, jeg føler meg sliten, det har vært litt for mye som har tatt på kreftene. Dessuten fikk healeren opp øynene mine litt da hun sa at husk hvis du brenner deg selv helt ut så risikerer du ikke å ha eneri nok igjen til noe - ikke en gang til dansingen.... Dessuten var det utrolig interessant at nesten i setning nr 2 hun sa til meg spurte hun meg hva det var som foregikk på jobben...hvor hadde hun det fra, liksom, tidligere har vi kun snakket om HAN og meg selv...mer mellom himmel og jord enn øyet kan se, altså!
Men det er også så masse som skjer nå i forbindelse med jobben, så jeg er redd viktige avgjørelseer skal bli tatt over hodet på meg uten at jeg får innflytelse dersom jeg er borte....
Men jeg er også ganske flink til å legge bort jobben når jeg ikke er der, så derfor kan det hende noen få dager kan både være den nedstressingen jeg trenger og også hjelpe meg med å være sterkere i det som kommer.

Nysgjerrig nok: Så kjekt at du fikk svar fra Fedon! -Veldig bra at han tar seg tid til det! Synes også det meste av det han skriver der virker fornuftig. Har man ikke spesielle helseproblemer som tilsier det så tror ikke jeg man skal planlegge resten av livet i ketose. Fruk derimot er jeg kjempeskeptisk til - da kan man jo like gjerne spise andre sukkerholdige matvarer. Det kommer nok aldri jeg til å innføre igjen nei, vil ikke ha de blodsukkersvingningene. tenker mer på nøtter, bær, litt gulrot, bønner, linser og slike ting jeg da. Men nå tenker jo jeg å ligge under 50g på vedlikehold, kanskje annerledes om man tenker å ligge på rundt 100g, som vel er det Fedon Lindberg står for.

Hipphurra for at du gir deg selv noen dager!!
Kjenner meg godt igjen i tanken om at det vil skje ugreie ting på jobben hvis jeg ikke møter opp, - men det er helsen din det er snakk om. Og det er mere verdt en jobben.Det er tross alt bare en jobb, husk det (sier det til deg fordi jeg sier det til meg selv også)
Healeren din så det sikkert på deg, at det som opptar deg nå er "ferskt"...
Ja, moro at Fedon svarte. Så at det skule være mulighet for å sende inn spm på nettet etter puls i dag. Og at han hadde ment noe om at lavkarboopplegget hadde tatt litt av. Så da ville jeg spørre. Har jo tenkt som Sanna og vært litt bekymret for hva dette kan komme til å gjøre med kroppen, og lurt på hva jeg bør se etter av symptomer på at noe kan være galt. Så da spurte jeg likesågodt.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat