Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:20   #4136
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Elsker signaturen din, Dollsine!

Jeg ser dere skriver om masse forskjellig, men tror jeg har mistet innlegget ting først ble skrevet om, så da faller jeg liksom helt ut i resten av samtalerekka.

Nå er det min vaskeuke. Dag 1 i dag. Tror ikke noen er hjemme. Var nesten ikke noe å vaske! Hurra!

Lagde noen grove tekaker når jeg var i gang på kjøkkenet. Fant en oppskrift, og hadde oppi noen ekstra linfrø og solsikkekjerner. Håper de er gode. Er så stappmett etter middagen at det siste jeg kunne tenke meg nå er å spise en bare for å sjekke smaken. Har pålegg i kjøleskapet til å ha på, så må bare stå opp tidlig nok til å rekke å smøre noen til å ta med meg .

Bestilte udos choise fra iherb for leenge siden. Den har fortsatt ikke kommet. Begynner å bli skikkelig utålmodig .

Takk Piken!
Så bra det var lite å vaske; hadde jeg kunnet sagt det samme om mitt bovære....

Det tar tid å få iherbvarer med airmailen, DHL derimot kommer ila noen få dager. Jeg har nettopp fått varer som ble sendt 6/9, og heretter velger jeg å heller betale noen få dollar for å få de fortere + levert på døra. Airmailen må jeg hente på posten, og det koster da å kjøre dit og

Svar med sitat