|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Hei alle sammen. Har akkurat vært og danset litt, fått hodet vekk fra en del andre ting, deilig .
Var hos healeren min i dag, hun var ganske bekymret for meg, sa jeg burde ta en sykemelding før jeg går på veggen.... Vet ikke helt jeg, pleier ikke sykemelde meg..... I morgen må jeg på jobb uansett for å ordne med en del ting. Mulig jeg tar noen sykedager etter det for å roe meg litt, så får jeg se etter det...
Nysgjerrig nok: Asparges er topp. Frisk asparges, kokt bare noen få minutter i lettsaltet vann, en stor smørklatt som smelter over den på tallerkenen mmmm nydelig tilbehør til masse forskjellig middag! Spiser det ofte jeg
Hvis healer dama er bekymret så er jeg det også. Kan du ikke høre på henne da? Gjør nå det du på død og liv må i morgen - og ta deg noen dager etter det. Noen dager til deg selv.
Er den Johannesmelet som fiberhusk? Eller hva?
Synes ikke Puls programmet var ille i det hele tatt jeg, faktisk mere nyansert enn hva jeg hadde trodd. Det var jo fokus på forskjellige metoder for å gå ned i vekt og forskjell på folk. For min del så funker dette, men det er også mye pga av dere. Hadde ikke dere vært her hadde jeg kanskje havnet utfor en noen av de krappe blodsukkersvingene. Takk for det.
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Og hvor er du da Nysgjerrig? Asparges er yummimat! Jeg steker de i smør jeg, og serverer med et lett dryss av salt oppå. Har det som tilbehør spesielt til kjøttretter. Eller skjært i biter og hatt i omeletten. Lenge siden sist faktisk, spiste meg litt lei en periode.
Jeg googler matvarer jeg er usikker på: søker på næringsinnhold og varen. Eller du kan bruke denne siden: http://www.næringsinnhold.no/ Ift asparges finner du mer om den her: http://www.næringsinnhold.no/asparges-r%C3%A5.html
Hvor jeg er? Titt-titt: jeg er her jeg!! Får ikke opp linken din.
Men fikk skikkelig lyst på sparges nå!! Bra butikken er stengt nå, så slapp jeg mat og fristelser. For nå er jeg rimelig suuuuuuuuugen. Sukkerabstinenser.
Blir i overkant for mange turer ut på balkongen i kveld....
|