Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 21:34   #4124
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hei alle sammen. Har akkurat vært og danset litt, fått hodet vekk fra en del andre ting, deilig.

Var hos healeren min i dag, hun var ganske bekymret for meg, sa jeg burde ta en sykemelding før jeg går på veggen.... Vet ikke helt jeg, pleier ikke sykemelde meg..... I morgen må jeg på jobb uansett for å ordne med en del ting. Mulig jeg tar noen sykedager etter det for å roe meg litt, så får jeg se etter det...

Bentemor! Husk å ta vare på deg selv også! Jeg opplever deg som veldig flink å ta vare på andre (oss inkludert), og det kan være fort å glemme seg selv. Du skal høre på healeren din vennen; hun vet hvilke prosesser du går gjennom akkurat nå. Så får du hun sjefsdama i fleisen, noe som ikke gjør hverdagen lettere. Henne må du forholde deg til uansett, på den ene eller den andre måten. Å sykmelde seg trenger ikke være noe sjakktrekk, sett ift balansen på jobb, mellom deg og , mellom deg og de andre. På samme tid er ingen -verken du eller de andre - tjent med at du går deg på et langtidsfravær. Så du må kjenne på hvor du har deg selv, og gjøre det som er best for deg her og nå. Så det å ta noen dager borte fra jobb kan sette ting i nytt/annet perspektiv og gjøre det lettere å ta et valg om hvordan du skal forholde deg til tingenes tilstand.

Take care vennen!

Svar med sitat