Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 21:17   #4122
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ha ha ha! Jeg liker stilen din Nysgjerrig. Du sier du og Bente er like. Jeg tror jeg henger meg med på likheten jeg og

Jeg har prøvd noen vafler og de ble som pest og plage. Smakte omelett; og da lager jeg meg heller en omelett. Men jeg har jo spekulert på Pruttilappene i vaffeljernet da... Har du prøvd det Pruttis?

Jeg delvis så og delvis ikke så programmet; var opptatt med noe småtterier her (les: skravlet i telefonen med en venninne ) og fikk med meg bare bruddstykker. Men jeg oppfattet at Puls ikke var direkte negativ? Mer at en må finne sin vei og ikke velge en ekstrem variant av veien? Uansett hva det blir?

JOhannesbrødkjernemel er fortykningsmiddel og et must på LK. Kjøpes på helsekosten, og er ganske drøyt i bruk. Tror jeg er på glass nr 2 på 15 mndr. Jeg bruker det i saus, i grød, i kaker, i knekkebrød osv.

Så bra Fedon svarte deg! Jeg er nok enig med ham i at vi ikke vet langtidsvirkningen av å være i ketose. Men, og da mener jeg MEN - hvor mange er i ketose hele tiden over flere år? Altså som ikke har en enda periode med mer kh, en "sprekk" eller sju? De fleste er vel i ketose til de har gått ned nok, og så øker de på. Forresten hørte jeg hu ernæringsdama på TV sa i kveld at hun var bekymret for at man ikke spiste frukt på LK. Javel tenkte jeg....hva med oss som ikke tåler frukt da, altså allergikere? Jeg kan kun spise banan jeg prøv den dere. Kun banan

Svar med sitat