Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 18:52   #4109
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Gratulerer så mye med vektnedgang, jobb og mulig bosted Prutti! Og Bente da; hvor skal det vel bli av deg Kanskje hun sjefete sjefen er dønn misunnelig for resultatet ditt og må "ta igjen" på noe vis? Jeg synes dere er flinke alle sammen, og jeg er stolte av å kjenne dere. Dessverre trekker jeg ned suksessen deres, men det får nå så være. Suksesshistorien min er å ikke gå opp i vekt vet dere Jeg må finne ut av hva jeg reagerer på før jeg gjør noe annet; det betyr å være på et snevert kosthold og så øke på med en og en ting over lengre tid. Utfordringen nå da jeg har "sluppet opp" litt, så er magesekken for liten. Så til frokost i morges ble det cocosa lell gitt. Må se på dette i dagene framover; jeg greier ikke å være så mett hele tiden

Piken; de sjokoladene du snakker om - er det veldig gode? Så gode og greie ift kh at jeg kan lete de opp? Eller...mener jeg har sett de på MENY her i byen.

Og du Prutt: hold deg til den 40% sykmeldingen du; du har med deg en del bagasje som gir deg noen ekstra utfordringer i hverdagen; bruk det flotte systemet vårt til å bli helt frisk. 60% stilling er akkurat passe for å rekke å jobbe med det som må tas tak i. Å starte på for fort og for omfattende kan på sikt gjøre at du går på en smell, og det er ingen tjent med - verken du eller moder Norge. OK?

Svar med sitat