Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 15:30   #18
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spørreundersøkelse fra skolefrukt.no...

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Ja. Bare seks spørsmål? Fullstendig verdiløst som forskningsmateriale, dette er kun for synsing.

Det kommer nok i VG eller liknende: "Foreldre på lavkarbo nekter barna sine frukt!" (Skrik og hyl, vi tjener mindre!)

Hva er forresten egentlig greia med at barna må få frukt på skolen, er det mer vanskelig å legge et eple i sekken enn å smøre matpakke??! Skolefruktordingen er kansje lettjente penger? Hva koster det ift å kjøpe frukten selv?

Greia med skolefrukt, er vel at noen foreldre er sløve med frukt til barna......men jeg liker ikke slik "passe på mentalitet " jeg da. og jenta mi setter heller pris på en kålrot eller gulerot, enn den søte frukten.
Men hvorfor må en betale for frukten på barneskolen, mens en får den gratis på ubgdomsskolen. Og det er en del som ikke tar frukten heller, vet at da gutten min gikk på ungdomsskolen fikk de forsyne seg fritt av frukten som var igjen etter storefri, halve klassen tok ikke frukta si.......
så om det er det samme på barneskolen, er det jo bortkasta penger.
Tror en betaler en 2-3 kr pr frukt på barneskolen jeg.Så det er ikke så mye forskjell fra å ta med hjemmefra.