Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 12:17   #4104
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen

Stadig vannedgang her, og det er greit. Trives mer og mer. Plages litt med det helsikkes besøket.

Gladnyhet; Fått jobb! Var på intervju på torsdag og i dag fikk jeg tilbudet. 60% vikariat fram til september neste år. Tror ikke det skal være så spesielt vanskelig å få fylt opp de to dagene med tiden, men akkurat nå trenger jeg litt tid til å bygge meg opp for å kan takle en slik overgang. Jeg er positiv til dette, for det er en yppelig arbeidsplass! Elsker å jobbe i sykehuset, fordi det er noe jeg kan. Jeg kan institusjonen opp og ned, jeg er utrolig god i jobben min, og jeg er en sterk ressurs for arbeidsgiver - tross for min herlige psykpsyk forutsetning.

Nåvel, nok filosofering i dag. Malekosten på badet roper.

herlig med vektnedgang. -Og fantastisk med nye jobb!!!!!! Gratuelerer så mye deilig at du har fått en jobb du ønsker deg og er god på, kjempeglad på din vegne, vennen, og er overbevist om at du vil være en kjemperessurs!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat