Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 20:23   #4087
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Men...kan hun sjefen få viljen sin da da? Virker som om hun sto alene om sin mening, mens dere var mange som mente noe annet. Kan hun trumfe igjennom? Eller får du det som du vil, - også går du glipp av lønn eller andre goder?
Mulig hun bløffer også kanskje - for å se om hun er i stand til å skremme deg og for at hun selv skal føle seg mektig igjen?

Får håpe hun slutter snart da.
Dumme-dumme sjefen!!

Jeg har hatt både mannlige og kvinnelige sjefer som jeg ikke har allverdens respekt for...dårlige sjefer kommer i begge kjønn.

Kjipt at man blir overfladisk av å omgås overfladiske folk... Godt det ikke er ofte!! Jeg, som de fleste andre, liker jo å se bra ut og å føle meg vel. MEN jeg driter nå i om de har et jålete postnummer, hytte med butler og egen massør til gullfisken sin... Blir feil å si at jeg driter i det - sannheten er at hvis det er det eneste de har - så blir jeg uvel. Jeg liker fargerike rause ekte mennesker jeg. Basta.

Nei, hun fikk det ikke som hun ville - vi fikk full støtte. Det er derfor hun føler behov for å "straffe meg" i ettertid tenker jeg..... og selv med allverdens støtte faglig er det til syvende og sist hun som har makt

Alle liker å ta seg ut fra sin beste side, lille venn
Jeg føler meg også uvel sammen med den type mennesker du beskriver der - ja, helt enig - folk skal være ekta rause og seg selv på alle måter. Du får prøve å komme deg gjennom kvelden som best du greie, si oss hvilken dag det er så kan vi være med deg som trøst i tankene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat