Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 18:35   #4086
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Tusen tusen takk til dere begge to for støtten

Du har rett Appelsinpiken, jeg har kvinnelig sjef selv om jeg jobber i et mannsdominert miljø, nå skal det sies at hun ikke kommer fra Norge, kun er her for noen få år og er svært ambisiøs så hun er nok ikke helt vant til hvordan ting gjøres her....
Kunne trengt en liten juristspire ved min side nå ja

Nysgerrig nok: Hun kommer aldri til å vike en tomme...Husk vi var tre personer i prosjekter, vi hadde rådført oss med 4 andre sterke fagpersoner på forhånd, og det var fire spesialister vi presentere for som skulle kvalitetssikre jobben vår. Alle mente det samme - kun hun som hadde en annen oppfatning. Grunnen til at jeg får alt peset er nok delvis for at jeg presentere og var prosjektleder og delvis for at jeg er den som framstår sterkest....

Men jeg skal huske rådene deres om sjefens sjef og fagforeningen i morgen, men må innhente noen råd fra de rundt meg der også. Er redd det ender med en "kamp" og det vet jeg ikke om jeg orker. Jeg greier aldri helt å holde følelsene mine helt utenfor når det gjelder slike ting er jeg redd, har alfor lett for å føle "at det er meg det er noe galt med" uansett om det er irrasjonelt eller ikke....

En uke på striks lavkarbo igjen gjør nok underverker på ferietillegget, Nysgjerrig nok, det er jo bare en uke med utskjeielser det er snakk om, så det meste er nok vann Du kommer til å se helt smashing ut til festen neste helg, bare vent så skal du se at du feier de derre overfladiske menneskene av gulvet

Men...kan hun sjefen få viljen sin da da? Virker som om hun sto alene om sin mening, mens dere var mange som mente noe annet. Kan hun trumfe igjennom? Eller får du det som du vil, - også går du glipp av lønn eller andre goder?
Mulig hun bløffer også kanskje - for å se om hun er i stand til å skremme deg og for at hun selv skal føle seg mektig igjen?

Får håpe hun slutter snart da.
Dumme-dumme sjefen!!

Jeg har hatt både mannlige og kvinnelige sjefer som jeg ikke har allverdens respekt for...dårlige sjefer kommer i begge kjønn.

Kjipt at man blir overfladisk av å omgås overfladiske folk... Godt det ikke er ofte!! Jeg, som de fleste andre, liker jo å se bra ut og å føle meg vel. MEN jeg driter nå i om de har et jålete postnummer, hytte med butler og egen massør til gullfisken sin... Blir feil å si at jeg driter i det - sannheten er at hvis det er det eneste de har - så blir jeg uvel. Jeg liker fargerike rause ekte mennesker jeg. Basta.

Sist redigert av Nysgjerrig nok : 02-10-11 kl 18:45.
Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat