Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 17:32   #4085
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen tusen takk til dere begge to for støtten

Du har rett Appelsinpiken, jeg har kvinnelig sjef selv om jeg jobber i et mannsdominert miljø, nå skal det sies at hun ikke kommer fra Norge, kun er her for noen få år og er svært ambisiøs så hun er nok ikke helt vant til hvordan ting gjøres her....
Kunne trengt en liten juristspire ved min side nå ja

Nysgerrig nok: Hun kommer aldri til å vike en tomme...Husk vi var tre personer i prosjekter, vi hadde rådført oss med 4 andre sterke fagpersoner på forhånd, og det var fire spesialister vi presentere for som skulle kvalitetssikre jobben vår. Alle mente det samme - kun hun som hadde en annen oppfatning. Grunnen til at jeg får alt peset er nok delvis for at jeg presentere og var prosjektleder og delvis for at jeg er den som framstår sterkest....

Men jeg skal huske rådene deres om sjefens sjef og fagforeningen i morgen, men må innhente noen råd fra de rundt meg der også. Er redd det ender med en "kamp" og det vet jeg ikke om jeg orker. Jeg greier aldri helt å holde følelsene mine helt utenfor når det gjelder slike ting er jeg redd, har alfor lett for å føle "at det er meg det er noe galt med" uansett om det er irrasjonelt eller ikke....

En uke på striks lavkarbo igjen gjør nok underverker på ferietillegget, Nysgjerrig nok, det er jo bare en uke med utskjeielser det er snakk om, så det meste er nok vann Du kommer til å se helt smashing ut til festen neste helg, bare vent så skal du se at du feier de derre overfladiske menneskene av gulvet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat