Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 14:04   #4081
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hadde en lang prat på fredag - og det er helt klart at jeg kommer ingen vei med sjefen....Valget mitt er enten å bare ta konsekvensene (driter igrunnen i om jeg får ingen eller dårlig lønnsutvikling, penger betyr fint lite for meg) og heller be om overføring til en annen gruppe. Eller om jeg bør ta opp saken med sjefen til sjefen + evt fagforeningen. Prinsipielt mener jeg at jeg bør gjøre det siste, for det er ikke alle som er sterke nok til å stå opp mot slike sjefer, og jeg mener det er ille hvis man skal pålegges munnkurv i viktige faglige spørsmål i ett faglig forum...... Men så er det om jeg orker og har den styrken det kreves å ta den kampen da.... Enkleste er nok bare å bøye unna, men ting blir jo aldri bedre om alle gjør det heller.... Jeg får fortsette å gruble i kveld, ta noen samtaler med noen kollegaer i morgen på jobb og så bestemme meg for hva jeg bør gjøre. -Og man må jo få lov til å beholde sin faglige integritet - hva har man jobbmessig hvis man ikke har det

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat