Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 13:15   #4079
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen takk skjønne Nysgerrig nok

Jeg kan nok være bastant, direkte og si hva jeg mener, ja, og jeg tror nok ofte jeg kan oppfattes som en litt vel sterk personlighet. Men jeg pleier ikke å være ufin mot andre altså! Og jeg pleier absolutt ikke å komme med personlige negative kommentarer til mennesker.
Dette var ikke personlig ovehodet. Det var faglig. Det var ett faglig møte, jeg hadde jobbet veldig mye med temaet, jeg hadde diskutert det med mange andre fagfolk og hadde en klar oppfatning og gode faglige argumenter for mitt syn. Synet mitt gikk imidlertid på tvers av sjefen min sitt syn.... Problemet var kanskje at alle andre var enige med meg i min argumentasjon og jeg fikk full støtte på det faglige. Tror sjefen min tok det som en fornærmelse. -Og forrige uke fikk jeg beskjed om at det at jeg valgte å argumentere for mitt syn ville få konsekvenser for meg jobbmessig.... Skikkelig dritt altså! Jeg vet jeg må ta dette opp på en eller annen måte, men greier ikke finne en god måte å gjøre det på.
Venninnen min jobber innen det samme som meg og jobber også som leder, og hun var helt sjokkert, hun sa at hvis hun hadde gitt sine medarbeidere munnkurv på den måten så ville ingenting fungert.... Hun ga meg noen råd, men det virker litt skremmende på meg hele greia blææææ

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat