God formiddag kjære venner! Har akkurat inntatt egg og bacon med min sønn til Frokost/lunch. Etter noen fine varme dager siler nå regnet ned igjen, vi får se om det lysner litt utpå dagen så jeg får meg en tur ut Velkommen hjem Nysgjerrig nok!!! Så godt å høre at du har fått kost deg skikkelig og slappet av på ferie. Høres ut som du greide å finne en veldig fin balanse på maten på ferien din, viktig å kunne finne måter å kunne kose seg og nyte ferien på men samtidig ikke la "høykarbo-tollet" ta fullstendig overhånd. Høres ut som du har vært veldig flink med å finne en god balanse, spør du meg Og du skjønne herlige Nysgjerrigperen, tusen tusen takk for omtanken din Og si meg - har du noe synske evner eller???? Jeg har prøvd å holde meg litt okkupert i helgen pga at jeg sliter litt egentlig. Det har vært litt stress på jobb, men mer mentalt en fysisk stress. Jeg har fått høre at jeg er for direkte og ærlig om en del ting, og vet ikke helt hvoran jeg skal håndtere det. Det er jo slik jeg er, så hvordan skal jeg "bli en annen".... Hadde en lang samtale med venninnen min fredag og også med noen andre venner i går for å få luftet hva jeg føler. Som det overemosjonelle kvinnemennesket jeg er reagerer jeg nok litt for følelsesmessig på slike ting. Når jeg i tillegg ikke akkurat er i følelsesmessig balanse pga alt med HAN, så toppet det seg litt for meg nå i helgen.... så jeg har hatt en psykisk nedtur og prøver å jobbe meg litt ut av det