|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heiiiiiii damer!!
Da er denne kråka tilbake fra Hellas, - var sååå godt med ferie. 
Har stått opp tidlig hver dag, drukket kaffe med Cocosa på verandaen, lest meg opp på hva dere har drevet med og hørt på landsbyen som våknet..
Lange dager på stranden, mye god mat (ikke lavkarbo, - ikke høykarbo heller), varme og lange svømmeturer... Love it altså!
Fant fort ut at det ville bli for vanskelig å få i seg nok fett, så jeg har forsøkt å spise sunt. Klaret å styrte unna poteter, ris, pasta - men det ble jo noen sprekker på andre ting likevel. Og alkohol. Men jeg har vært så "flink" at jeg er fornøyd, - og samtidig sjeiet ut nok til at det føltes som en ferie. Tror det var en god balanse for min del. Nå er det skjerpings! Hvilket jeg på et finurlig vis ser fram til...
Sanna: Så heldig du er som har "gamle" slektninger! I min familie blir de dessverre ikke gamle. I tillegg er mamma skikkelig appåklatt - så nå har jeg nesten ikke familie igjen i det hele tatt. Hvilket er rart og...litt tomt.. Det er jo liksom andre ting man lurer på når man er eldre, eller som jeg skulle likt å høre besteforeldrenes betraktninger på & historier om. Bare det å kunne snakke med noen som er 102, det er jo et levende eventyr.
Appelsinen: Du må jo få flyttet altså! Ikke trives du, ikke får du lagd deg mat og dessuten rydder de ikke. Hm - ikke bra. Er det lenge å vente på den hybelen du vil ha da - har du oversikt? Kan det hjelpe å klage litt til de som deler ut? - Eller henge opp en lapp på kinesisk om at det vil bli avkrevd 250,- dersom kjøkkenet ikke blir ryddet umiddelbart etter matlaging. (Kineserne selv vet jo ikke at dette ikke er en normal norsk praksis).
Pruttis: Hehehe - jeg kjenner det i magen når du forteller om flørtingen til flørten. (Eller hva det er han driver med). Tipper han hørte pulsen din dundre når han la seg i fanget ditt. Gosj. Vet du hva du vil selv? Vil du ha han? Sånn på årntlig'?
Vet du om han har sagt noe til han typen til venninden din da? Er det en liten mulighet for at han kanskje har åpnet seg litt ovenfor han - så du kanskje kan få lirket ut litt av hva han vil, via kompisen. (Hvis du vet at du vil mener jeg). Ikke lett det der - men: finn ut hva du vil først.
Og forresten: gratulere så mye med nedturen!! Flinkis!!
Dollsine: Så lenge du blir her så kan du spise hva du vil for min del altså!!! Og takk for klemmen du sendte til Hellas - den ble mottatt til kaffe og en nydelig soloppgang, en galende hane og fjerne hundebjeff.. Jeg ble så glad -
Og hvis det funker for deg å la karboinntaket gå litt mere opp og ned, så er det intet som gleder meg mere.
Bente: Sliter du med routeren fortsatt eller - synes det var stille fra deg her....Eller er det venner, skravlinger, vin og sosialiseringen som låner oppmerksomheten din? - eller: har du noe på gang..? Jeg fikk plutselig en "vibb" her... Søte Bente: Hva tenker du på?
Maria: Fjellet med høstdrakten på, gode venninder og en kald pils - hørtes fortreffelig ut. Jakter du også kanskje? Kos deg - og skitt jakt hvis det blir noe.
I dag må jeg i gang med knekkebrødbakling altså, helt tomt her. Har ikke spiste enda, propper meg med kaffe og cocosa. Må roe kroppen litt nå, den fikk litt for mye av det meste de to siste dagene. Litt godis, litt chips, litt pizza ogh litt smirnof ice = avklimatisering neste!!!
Dette ble litt om alt og ingenting - men:
I'm Back!!
|