Opprinnelig lagt inn av Engledans, her. Har ikke som mål å gå ned 30 kilo på 4 måneder altså.Men litt fortere enn total stillstand.Håret henger fortsatt på.Magehuden er ødelagt uansett, etter overvekt siden tenårene og 2 svangerskap med stoooor mage,( og da mener jeg stor asså, jeg er 153, og ungene var 3,9 og 4,5 kilo ved fødsel) så den huden er max strekt uansett blir nok aldri bar mage på meg nei. Er så tålmodig som jeg overhodet kan jeg og jeg som ikke finnes tålmodig egentlig Men håper du forstår frustrasjonen min, når det står så lenge stille i bgynnelsen av den lange veien jeg har å gå. Men hvordan i alle dager klarte du å få vekk 30 kilo på 4 måneder?
Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.
Har ikke som mål å gå ned 30 kilo på 4 måneder altså.Men litt fortere enn total stillstand.Håret henger fortsatt på.Magehuden er ødelagt uansett, etter overvekt siden tenårene og 2 svangerskap med stoooor mage,( og da mener jeg stor asså, jeg er 153, og ungene var 3,9 og 4,5 kilo ved fødsel) så den huden er max strekt uansett blir nok aldri bar mage på meg nei. Er så tålmodig som jeg overhodet kan jeg og jeg som ikke finnes tålmodig egentlig Men håper du forstår frustrasjonen min, når det står så lenge stille i bgynnelsen av den lange veien jeg har å gå. Men hvordan i alle dager klarte du å få vekk 30 kilo på 4 måneder?
Jeg er visst typen til å miste vekt fort når kroppen får kjøtt og fett, samt fete melkeprodukter....Er nok genetisk + at jeg er høy og muskuløs...en typisk jeger, vil jeg si.... Jeg kunne ikke noe for det...spiste over 3000 kcal og frotset nærmest... Jeg forstår frustrasjonen din, men ta vare på deg selv og lytt til kroppen din...mulig det er noe inni deg som trenger tid til å justeres før du kan gå videre ned i vekt... Ikke at jeg er noe godt eksempel på det å ta vare på seg selv, men nå har jeg i alle fall lært at kroppen min trenger meg like mye som jeg trenger den....og at jeg har stellt dårlig med den i mange, mange år blir jeg straffet for nå....... Myndighetenes antifettkampanje fra 80-tallet har jo også noe å gjøre med det selvsagt, men jeg burde jo ha gjennomskuet bløffen deres for maaange år siden.... Men da var jeg så langt nede i depresjon og fysiske og andre vektrelaterte problemer at jeg hadde vel nok med å holde meg i live fra dag til dag.......... Du får nok plastisk operasjon både her og der så det går nok bra til slutt.... vektnedgangen kan du ta med ro...Så lenge du spiser riktig og gir kroppen nok vitaminer, mineraler og annet den trenger er det ingen grunn til at du ikke skal kunne gå videre ned i vekt...4 måneders stillstand er ingenting sammenlignet med det en del andre har hatt.... Ta en runde med deg selv og vurder hvor mye du trenger av mat i det hele tatt..du trenger mindre nå etter 10 kilo ned enn da du startet må du huske....har du lagt deg til vaner som du ikke burde? Går du tur, trimmer du? Husk at om du trimmer kan det være at du bygger muskler og får belønningen siden i form av mer vektnedgang... Tenk litt høyt omkring dette.....