|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Når det gjelder Flørten så har jeg en følelse av at han er like forvirra som deg vennen min. Det at han legger seg til rette i fanget ditt på den måten er jo et helt klart bevis på at han vil ha den nærheten til deg - hvis ikke hadde han aldri gjort det. Samtidig er det noe som gjør at han holder igjen, noe han er usikker på, noe han er redd for. Han er nok ikke helt klar til å gå videre fra der dere er i dag enda, trenger nok tid, så er redd du må være tolmodlig med han...og det er jo ikke alltid så lett... Nå har imidlertid du kommet med et utspill, så da har du egentlig spilt ballen over til han. Det gjør at du slipper tenke på hva slags initiativ du skal komme med, men samtidig betyr det jo at du blir sittende og vente på innspill fra han. Tenker på deg vennen, og håper det løser seg for dere etter hvert, men du må nok gi han tid er jeg redd
Signerer Bentes innlegg her Prutti; det er som om jeg skulle sagt det selv. Nå har du tatt initiativ, og det er opp til ham. Gi både ham og deg selv tid! Nyt denne forvirrende forelskelsens første tid; hvem vet om den kommer tilbake?
Jeg har syndet i dag damer; syndet ved å kjøpe meg og drikke en halv liter pepsi max. Og vet dere hva; det smakte ikke godt. Det smakte kunstig liksom. Merkelig opplevelse hos en Pepsi max elsker. 
Og så har jeg spist mer enn vanlig; kokosbrød til frokost (droppet både cocudos og egg pga allergisk reaksjon) med smør, majones og skinke, ostekjeks med smør og ost i ettermiddag - og jeg er mett Jeg ikke nødvendigvis godmett nei; håper jeg lærer et par lure ting av dagen i dag...
|