Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 16:54   #4
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: hjelp jeg går ikke ned i vekt!!

Har du sjekket på www.diett.no hvor mye denne menyen gir i karbohydrater, proteiner og fett?
Jeg er ingen ekspert, men ville nok fjernet storparten av brød, atkins-barer og sjokoladepålegg. Pannekakene dine vet jeg ikke helt hva inneholder, men når jeg lager cottage cheese vafler, så vil hver vaffel inneholde 6,5 karbohydrater, og har jeg syltetøy på der vil det bli mer, selv om jeg velger syltetøy uten sukker. Jeg ville istedet ført inn mer fett og grønnsaker, og også passet på å drikke masse vann.
Har du lest nybegynnertråden her inne? Masse gode tips der. Jeg valgte meg en retning som passer godt med dr.Hexeberg, og dermed var det mye lettere og velge riktig mat.