|
Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
Opprinnelig lagt inn av irene-ft, her.
Hei! Jeg er ny her, meldte meg nettopp inn. Jeg har hørt mye fint om lavkarbo.no, og mange fine historier om suksess! For tre år siden var jeg slank men formfull. 168cm høy og veide ca 65kg. Så skjedde det mye vondt i livet mitt og jeg tydde til trøstespising. 3 år etter er jeg 45kg tyngre.... det må bort! Jeg vil ned ihvertfall 40kg. Jeg veier nå 112kg og og vil ned til ihvertfall 67. Så under 100-grensen! Jeg sliter skikkelig med motivasjon og klarer ikke å stå imot noe søtt altfor ofte. Håper noen her inne har gode tips til motivasjon! 
Hilsen Irene
Velkommen, Irene Dette klarer du, vet du! Tips 1: lag deg en journal, les deg opp på andres journaler - der finner du mange hverdagsråd og mye godt humør. Les oppskriftene her inne, sjekk linkene til de utallige bloggene som gir mye gode tips om hva man kan finne på av kulinariske opplevelser for å lære kroppen hvordan den skal klare seg fint uten det derre søte! Og det går fint, det kan vi skrive under på!
Jeg begynte på 120kg selv for 3 mnd siden. I dag - nøyaktig 3 mnd senere, står vekten på 101,8 kg. Nesten så jeg snart ikke lengre kvalifiserer for medlemsskap i denne klubben Lavkarbo er og har vært svaret på mine vekt- og motivasjonsproblemer - håper det er svaret for deg også. Lykke til!

|