|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Titt titt! Er her jeg, bare litt styr her i heimhusan. Besøk av eldste søster (som er psyk), oppussing av badet (tar det ALDRI slutt??) og det faktum at hjernehalvdelene mine ikke ser ut til å kommunisere med hverandre for tiden.
Puslespillet er snart ferdig. Det tok bare 3 uker.... Var nede hos bestis i går. Flørten var også der... Kleint. Det var SUPERkleint de første 10 minuttene. Jeg satte meg heller ikke sammen med guttene, for bestis har også kjøpt seg puslespill. Men etterhvert satt vi i sofaen og så på Senkveld, da tok han puta opp i fanget mitt og la seg til rette med hånden min på brystet hans. Jada, tenker jeg. Bare forvrirr meg mer, du. Det gjør ingenting. Dette påvirker meg jo slettes ikke. Dust. Idioten meg spurte når han kjørte meg hjem (jeg hadde lyst å hyle at tannbørsten står ilamme min på badet..............) om han ville finne på noe i dag, ev. se film. Han nølte. N Ø L T E. Jeg forbereder meg på at det blir Me and my Bottle McT(equila) i kveld heller. I rein protest 
Vekt 94,4, 4,2 kg ned