Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 11:19   #31
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Er det "diettkrig" på gang?

Opprinnelig lagt inn av heymaria, her.

Enig i konspirasjonstankegangen. Jeg tror motstanden mot lavkarbokosthold på et høyere plan handler om økonomiske interesser. Tenk om alle sluttet med junkfood og godteri, brus, rotgrønnsaker, kornprodukter osv. Det vil gå utover bønder og matprodusenter - hele næringer ville måtte legge ned og folk ville miste jobbene sine - og det ville gått utover sykehusene og medisinprodusentene, som naturligvis taper på at folk er friske. Sånn sett er det vel i statens interesse at folk spiser drittmat og blir fetere og sykere.

Hva med å lage sunn junk-food, ihvertfall som et alternativ? De ville fått min business hver gang jeg ville ha noe kjapt

- potet-chips i vegetabilsk olje ELLER kålerabi/jordskokk-chips i kokosolje
- softis m. melis ELLER softis m. sukrin/tagatose/stevia
- bløtkakestykke m. mel og sukker ELLER bløtkakestykke m. kokosmel og søtstoff
- blandingskjøtt-burger m. hvetemel-buns og sukret dressing ELLER rentkjøtt-burger m. solsikkeburger og sukkerfri dressing

Etc.

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat